دانلود تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی ، اصول و مراحل آن

مطالب دیگر:
🔍ترجمه مقاله ولتاژهای القایی و تلفات توان در كابل های زره دار تك هادی🔍ترجمه مقاله بازیاب دینامیكی ولتاژ(DVR)مبتنی بر وضعیت بار🔍ترجمه مقاله بررسی درمورد مدیریت انرژی و استراتژی های کنترل آن در میکروشبکه🔍ترجمه مقاله مدل دینامیکی تعمیم یافته VSC MTDC برای مطالعات پایداری سیستم قدرت🔍ترجمه مقاله طبقه بندی قیمت آینده بازار برق🔍ترجمه مقاله کنترل بهینه منابع انرژی توزیع شده با استفاده از مدل پیشگویانه🔍ترجمه مقاله مدل سازی هزینه بازار برق با ارزیابی سرمایه گذاری خطوط انتقال🔍ترجمه مقاله شبیه سازیMATLAB ماشین القایی با اندوکتانسهای نشتی و مغناطیسی قابل اشباع🔍ترجمه مقاله پایدارسازهای سیستم قدرت به عنوان پروژه طراحی کنترل دوره لیسانس🔍فن طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔍تحقیق اوضاع سیاسی زمان میرزا ابوالقاسم قائم مقام فراهانی🔍موضوع کارآموزی اجرای راه🔍فنر طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔍فلاش مموری طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔍هارد طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔍گزارش كارآموزی : مرکز خدمات کشاورزی ساوالان (کاشت پنبه)🔍گزارش کارآموزی شرکت تجهیز کانال ارس🔍گزارش کارآموزی آشنایی با شركت بهره برداری از شبكه های آبیاری و زهكشی مغان🔍موضوع کارآموزی: آموزش ویندوز و قسمتهای سخت افزاری كامیوتر🔍گزارش کارآموزی موضوع : اجرای ساختمان فلزی🔍گزارش كارآموزی عنوان: حسابداری🔍گزارش کارآموزی رشته عمران ساختن ساختمان🔍ایفون 6 طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔍اتصال طراحی شده در سالیدورک و کتیا🔍کلاه کابوی طراحی شده در سالیدورک و کتیا
تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی , اصول تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی , مراحل تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی|مشخصات فایل:|swl
با ما همراه باشید با موضوع دانلود تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی ، اصول و مراحل آن

مشخصات فایل
عنوان: تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی ، اصول و مراحل آن
فرمت فایل : word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 32

شما در این تحقیق با مطالب مفید و ارزشمندی در مورد تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی ، اصول و مراحل آن آشنا خواهید شد.

بخشی از تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی ، اصول و مراحل آن را در ادامه مشاهده خواهید نمود:

مقدمه:

آنچه تاكنون دربارة تئوري هاي مديريت خوانده ايم و روش هاي گوناگون آن را كه تاكنون مطالعه نموده ايم، نشان مي دهد كه بر سر اين مقوله دانشمندان و نظريه پردازان گوناگوني با نظرات بعضاً مخالف يكديگر تحقيق نموده اند و نظر داده اند كه البته در اينجا قصد نداريم توضيحي مفصل در رابطه با مكاتب مديريت بدهيم اما اين را بايد گفت كه 3 مكتب عمده تا به امروز مطرح شده كه مكاتب ديگري هم بين اينها و هر كدام نزديكتر به يكي از اينها تا به حال به دست ما رسيده

ترقی و تعالی كارگران:

از اهداف مهم اين سيستم سعي در ترقي و تعالي كارگران جديد است. به كارگيري شعارهايي از قبيل «از هر كارگر يك مدير بسازيد» يا «از هر كارگر يك مهندس بسازيد» براي تحريك كاركنان به همكاري صميمانه و ايجاد احساس وابستگي و تعلق خاطر به كار در آنان و همچنين تشويق آنها به فكر و تلاش همواره مورد تأكيد بوده. حالا اين تشويق و ترغيب راههاي متفاوتي مي تواند داشته باشد. مثلاً حتي دادن يك فيش مجاني براي غذا براي كارگراني كه جديد هستند، در مقابل پيشنهاداتشان حتي گاهي مثلاً نام كارگري كه پيشنهاد جالبي داشته و مشخصات او را در روزنامه و بولتن شركت منتشر و اعلام مي كنند

وضعيت های جديد و لزوم تطبيق كارگران :

يكي از بهترين عوايد تشكيل سيستم مشاركتي اين است كه كارگران به تغيير و تحول و بهسازي لحظه به لحظه عادت مي كند و هيچگاه در مقابل سرمايه گذاري هاي بزرگ و به كارگيري تكنولوژي هاي جديد كه گاهي ضرورت تغيير شغل و وضعيت كارگران را ايجاب مي كند مقاومت نمي كنند. گاهي ممكن است كه لازم باشد شغل كارگري كاملاً تغيير كند چون مهارت هاي قبلي او اصلاً در شغل جديد كاربرد ندارد و بايد مجدداً آموزش ببيند. اين مسأله فشار شديدي را به كارگر وارد مي كند اما چون او با اين سيستم عادت كرده و هميشه شاهد تغيير و تحولات مفيد در سطح صنعت بوده از بروز چنين حالتي احساس نگراني به خود راه نمي دهد

فلسفه اجرای سيستم:

همه مي دانيم كه هر كاري كه به طريقي انجام مي شود، هميشه ممكن است به طريقة بهتر و آسان تر و كم هزينه تر انجام گردد و هم اينكه عموماً در تصميم گيري ها زماني كه قدرت فكر و ابتكار يك جمع براي حل مسأله اي به كار افتد مسلماً آن مسأله آسان تر و دقيق تر حل خواهد شد. روي همين اصل و همچنين يك سري مسايل ديگر ما به ارزش سيستم پيشنهادات پي مي بريم

مرحله سوم: رسيدگی و تصويب پيشنهادهای ارزيابی شده

پيشنهادهاي ارزيابي شده براي رسيدگي نهايي به كميته هاي فني تسليم مي شود. كميته ها مسئوليت دارند كه در درجة اول، گزارش ارزيابان و نظرات رؤساي ادارات را دربارة هر يك از پيشنهادها مورد بررسي قرار دهند و بعد پيشنهادهاي قابل قبولي را به تصويب برسانند. هم چنين كميته ها اجراي پيشنهادها را پيگيري و بعد از به اجرا درآمدن هر يك از پيشنهادها، جوايز كاركنان را طبق ضوابط پرداخت مي كنند

ستاد مركزی گروه های كنترل كيفيت:

اين ستاد مرجعي است جهت هماهنگ نمودن راهنمايي ارشاد گروه ها. همچنين شناسايي ثبت و انتشار آمار و اطلاعات مربوط به عملكرد گروه ها كه در سطح ايالات و كشور، ستاد مركزي آن تشكيل مي شود و نمايندگان در سطح منطقه فعاليت مي كنند. اين ستاد كارهايي از قبيل انتشار كتاب و نشريات، مجلات و تبليغ و ترويج و تشويق گروه ها را بر عهده دارد

فهرست مطالب تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت مشارکتی ، اصول و مراحل آن